4 MOTIVE SA MANANCI SANATOS…CHIAR SI LA BIROU

Sfaturi practice si chiar usor de urmat

In ciuda faptului ca locul de munca iti ocupa mare parte din timp, nu trebuie sa privesti acest lucru ca pe un obstacol. Reteta este simpla: un strop de vointa si cateva sfaturi care sa te ajute sa reusesti. Iti vom sugera cateva idei care sa te ajute sa mananci sanatos pe toata durata zilei. Fara alte introduceri, iti dorim mult succes.


1. Cel mai important punct de pornire: Invata sa mananci echilibrat!

De ce crezi ca planurile alimentare care se axeaza doar pe o anumita categorie de nutrieti au doar rezultate pe termen scurt? Nu trebuie sa mananci doar spanac ca Popey Marinarul ca sa ai putere. Fii echilibrat atunci cand iti construiesti farfuria.

Exemple de meniuri:

  • meniu 1: chiftelute de pui la cuptor cu broccoli si orez integral
  • meniu 2: salata naut, seminte de quinoa, lamaie si spanac si avocado
  • meniu 3: pui, ciuperci, porumb, castraveti, mix de salata
  • meniu 4: legume gratinate cu tofu

P.S Fii generos in diversitatea de legume….nu ai cum sa dai gres!


2. Consuma apa.

Suntem 60% apa. Nu incerca sa schimbi aceasta statistica. Hidrateaza-te corect cu cel putin 2L de apa pe zi, dar nu uita sa testezi calitatea apei potabile.


3. “Pentru sanatatea Dumneavoastra, consumati zilnic fructe si legume”.

Ai putea crede ca e cliseic, dar nu e asa. Secretul din fructe si legume nu mai este un mister. Stiai ca inima are nevoie de alimentele de culoare rosie?  Ele sunt bogate in licopen, un antioxidant puternic ce stimuleaza regenerarea celulelor si ajuta la reducerea nivelului de colesterol. Incepe dimineata cu un fruct si asigura-te ca la masa de pranz incluzi si legume precum: rosii, ardei gras rosu, ceapa rosie, sfecla, broccoli.


4. Ia-ti o pauza…activa pentru energia ta.

Dupa cateva ore de stat pe scaun la birou, o pauza activa cu exercitii este benefica pentru a avea  mai multa energie.


La sfarsitul zilei, asigura-ti o rutina de somn si relaxare!